آخرین وضعیت ترمیم ریزش اتوبان شهید آقابابایی از قول شهردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: عوامل شرکت آب و فاضلاب و شهرداری در محل حادثه حفره در اتوبان شهید آقابابایی حضور دارند و مشغول فعالیت هستند که امیدواریم تا صبح فردا مشکل رفع شود.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی اظهار کرد: ابتدا تلقی شده بود که فرونشست زمین اتفاق افتاده اما پس از بررسی‌ها مشخص شد که مسیر فاضلاب دچار مشکل شده است.

وی افزود: هنوز دلیل این اتفاق دقیقاً مشخص نشده است اما احتمال اینکه بنا بر روایت اهالی محل اینجا در قدیم چاهی وجود داشته است که در حال حاضر آن چاه و بالتبع آن لوله فاضلاب دچار شکستگی شده باشد، وجود دارد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: عوامل شرکت آب و فاضلاب و شهرداری در محل حادثه حضور دارند و مشغول فعالیت هستند که امیدواریم تا صبح فردا مشکل رفع شود.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به اینکه احتمال دارد تا ۴۸ ساعت آینده امکان تردد خودروها در عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی وجود نداشته باشد، شهروندان همکاری لازم را در انتخاب مسیرهای جایگزین برای تردد داشته باشند تا مسیر برای انجام اقدامات در اختیار کارگران و مهندسان باشد و مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.

کد خبر 665419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.