به یاد او که ما را بیدار کرد

کاربران توییتر هم‌زمان با سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل، یاد و خاطره بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهاردهم خردادماه، سالروز ارتحال جان‌سوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، رهبری ساده‌زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی‌ناپذیر با ایمان، اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم را هموار و حکومت ستم‌شاهی را ویران کرد.

چهاردهم خردادماه تداعی‌کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است، روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند. همزمان با سی‌ودومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) کاربران توئیتر، یاد بت‌شکن عصر حاضر را گرامی داشتند.

یک کاربر نوشت: «امام خمینی، زنده همیشگی تاریخ! بنیان‌گذار زیباترین واقعه هستی، ما مرده بودیم، تو زنده کردی ما را…»

به یاد او که ما را بیدار کرد

کاربر دیگری به نقل از شهید حاج‌قاسم سلیمانی نوشت: «مهم‌ترین هنر خمینی عزیز این بود که اول اسلام را به پشتوانه ایران در آورد و سپس ایران را در خدمت اسلام قرار داد.»

به یاد او که ما را بیدار کرد

یک کاربر هم نوشت: «به یاد او که ما را بیدار کرد…»

به یاد او که ما را بیدار کرد

کاربر دیگری نیز نوشت: «از فرزندان امام امت: شهید ابراهیم هادی بود که برای حفظ دین اسلام در خط خمینی کبیر برابر کفر ایستاد.»

به یاد او که ما را بیدار کرد

یک کاربر هم با انتشار عکسی از امام خمینی (ره) در کنار مقام معظم رهبری نوشت: «با دلی آرام و قلبی مطمئن به جایگاه ابدی سفر کرد، چون بهتر از هر کس فرزند و شاگردش آقا سید علی رو می‌شناخت و بهشون باور داشت…»

به یاد او که ما را بیدار کرد

کد خبر 665214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.