سپاهان ایران۳۰_الکاظمه کویت۲۸/ پیروزی ارزشمند طلایی پوشان در خانه

شاگردان وویوویچ توانستند با نتیجه نزدیک ۳۰ بر ۲۸ برابر حریف کویتی به پیروزی برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال سپاهان ایران و الکاظمه کویت از ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز _جمعه دوازدهم خردادماه _ در چارچوب آخرین روز دوم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) در سالن ۲۵ آبان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

اسامی بازیکنان الکاظمه کویت:
احمد الجووائید، محمد عبدالرضا، ابراهیم الامیر، مشاری الحربی، انور بن‌عبدالله، احمد النزی، احمد القتان، عبدالعزیز المسعودی، فاواز المولا، فاواز المشاری، یاسین بلکئید، احمد السولایلی، مبارک بخیت، سعد الحیدری، اوساما جزیری و محمد فراد.
سرمربی: میلوس پتروویچ

اسامی بازیکنان سپاهان ایران: مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان جون، استوان وویویچ، لیوس وید، محمدسیاوشی، صابر حیدری، محمدرضا اورعی، کامیار طاهری، سعید پورقاسمی، سعید برهانی، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، افشیدصادقی، متیک و سعید پور قاسمی.
سرمربی: وسلین وویویچ

نیمه اول: گل اول برای الکاظمه کویت به ثمر رسید، سپاهانی‌ها با یک عملکرد خوب در دفاع و حمله دو گل پیش افتادند. سیاوشی درون دروازه طلایی پوشان تأثیر گذار ظاهر شده است و بازیکنان این تیم بازی را در دست گرفتند. سرمربی الکاظمه با تعویض‌هایی که انجام داد روند بازی را تغییر داد تا در دقیقه ۱۲ مسابقه به تساوی کشیده شود. سپاهانی‌ها سعی دارند برتری را دوباره در دست بگیرند، اما الکاظمه اجازه نمی‌دهد اختلاف بیشتر از یک گل شود. افشین صادقی به خوبی دروازه تیم حریف را باز می‌کند. این رقابت در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به نفع سپاهان است، هواداران در سالن به خوبی از تیم خود حمایت می‌کنند. صابر حیدری پس از دقایقی موفق شد اختلاف گل طلایی پوشان را به عدد ۲ افزایش دهد. بازیکن تیم الکاظمه با درسافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا نیمه اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به سود سپاهان تمام شود.

نیمه دوم: سپاهانی‌ها اختلاف گل را افزایش دادند، بازیکنان الکاظمه کم نمی‌آورند و سعی در جبران گل‌های خورده دارند. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به نفع سپاهان است، دوتیم در این دقایق سخت به گل می رسند. بازهم صابر حیدری اختلاف گل را به عدد ۳ افزایش داد، بازیکنان الکاظمه در حملات موفق عمل نمی‌کنند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود سپاهان تمام شد.

کد خبر 664973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.