عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ خردادماه

در این بسته خبری از آغاز طرح جمع‌آوری گاری‌های غیرمجاز حمل ضایعات در بندرعباس تا گذر گردشگری ملت و اشراق زنجان به یکدیگر متصل می‌شود و اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران قزوینی به مرقد امام (ره) را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

گذر گردشگری ملت و اشراق زنجان به یکدیگر متصل می‌شوند

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با بیان اینکه با اجرای طرح توسعه‌ای گذر گردشگری اشراق و ملت به هم متصل خواهند شد، گفت: سومین گذر گردشگری نیز با عنوان گذر سبز گردشگری پارک رجایی افتتاح خواهد شد.

پروژه بهسازی میدان شهید مطهری تا ۳ ماه آینده تکمیل می‌شود

عباس حلوایی‌زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تکمیل پروژه بهسازی میدان شهید مطهری تا سه ماه آینده خبر داد.

تلاش برای تحقق درآمدهای پیش‌بینی‌شده در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مشهد

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: برای تحقق درآمدهایی که از سوی مناطق در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی‌شده است؛ شهرداران تلاش خود را افزایش دهند.

انجام ۳۱۶ عملیات از سوی آتش‌نشانی زنجان

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از انجام ۳۱۶ عملیات توسط آتش‌نشانی زنجان خبر داد و گفت: از این آمار ۱۰۳ مورد مربوط به عملیات اطفای حریق، ۱۲۳ مورد عملیات نجات و ۹۰ مورد عملیات متفرقه بوده است.

اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران قزوینی به مرقد امام (ره)

سیدمحمد مهدی تقوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به صورت رایگان خبر داد.

آغاز طرح جمع آوری گاری های غیرمجاز حمل ضایعات در بندرعباس

حمید جمالی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندرعباس گفت: کارشناسان حقوقی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در راستای وظیفه ذاتی و قانونی سازمان، وفق ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند و با استناد به دستور معاون دادستان به عنوان مقام قضائی صادر کننده، نسبت به اصلاح وضع موجود که موجب بروز ناهنجاری‌های اجتماعی شده است اقدام می‌کنند.

کد خبر 664806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.