گزارش ایمنا از شهرآورد حذفی پایتخت/ قرمزها فاتح جام حذفی فوتبال کشور

پرسپولیس توانست قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی کشور امروز و از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف یکدیگر می‌روند. از ساعت‌ها پیش از آغاز این مسابقه هواداران دو تیم به ورزشگاه آزادی رفته و مشغول حمایت از تیم محبوبشان هستند.

در ادامه روایت خبرنگار ایمنا از این دیدار حساس فوتبال کشور را می‌خوانید:

*هواداران سرخابی پایتخت با حضور در خیابان‌های مجاور ورزشگاه درحال حضور در استادیوم هستند. آنها دست از حمایت از تیم خود برنداشته و استقلال و پرسپولیس را تشویق می‌کنند.

* دو ساعت مانده تا شروع بازی هواداران استقلال و پرسپولیس درحال پر کردن ورزشگاه هستند. به نظر می‌رسد جایگاه درنظر گرفته شده برای هواداران در این مسابقه حساس زودتر از زمان تصور از سوی هواداران تکمیل می‌شود. در ادامه تصاویری از حضور هواداران سرخابی پایتخت مشاهده می‌کنید:

*طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز همچون طبقه اول درحال پر شدن است و هواداران دو تیم درحال تکمیل این طبقه از ورزشگاه هستند.

در فاصله کمتر از یک‌ساعت تا این مصاف مهم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌های پایتخت که در کنفرانس‌خبری پیش از فینال جام‌حذفی نیز حاشیه‌ساز شده بود به درون زمین ورزشگاه آزادی آمد و با حمایت فوق‌العاده و تشویق‌های بی‌امان هواداران استقلال مواجه شد و خودش نیز با رفتارهای همیشگی‌اش به این تشویق‌ها پاسخ داد.

*در آستانه فینال جام‌حذفی که یک شهرآورد خاص به‌شمار می‌رود، ورزشگاه آزادی نیز کاملاً آماده است و تمام اقدامات لازم ازجمله طرح‌های موزائیکی دو تیم توسط کانون هواداران انجام پذیرفته و یک‌سوم جمعیت در نظر گرفته شده نیز روی سکوها نشسته‌اند.

*از همین‌رو پیش از شروع این بازی، افراد سازمان‌لیگ به آماده‌سازی سکوی قهرمانی پرداختند و تمام تجهیزات لازم برای برپایی یک جشن حرفه‌ای فراهم شد تا در پایان بازی و پس از مشخص‌شدن تیم قهرمان، کاپ بر فراز دستان امید عالیشاه یا سیدحسین حسینی بالا برود.

* دروازه‌بانان دو تیم با تشویق هواداران دو تیم وارد زمین مسابقه شدند.
*هواداران آبی پوش هنگام گرم کردن علیرضا بیرانوند به سمت وی بطری پرتاب کرده و حواشی چند روز گذشته بین دو تیم را ادامه دادند.

* رضا میرزایی وینگر استقلال که به دلیل مصدومیت مدتی را از میادین دور خواهد بود با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره‌گر عملکرد تیم استقلال خواهد بود

*یکی از اتفاقات عجیب در آستانه این بازی مهم و حساس، استقرار تعدادی از تماشاگران روی سکوهایی از ورزشگاه آزادی است که درحال تعمیر هستند و قاعدتاً نباید چنین اجازه‌ای داشته باشند. البته ظرفیت ورزشگاه آزادی تقریباً پر شده و احتمالاً برای حضور این تماشاگران در ورزشگاه، بر روی سکوهایی نشستند که امنیت چندانی ندارند.

* از کاپ قهرمانی جام حذفی در وررشگاه رونمایی شد.

*دو تیم سرخابی پایتخت در بین تشویق تماشاگران خود وارد چمن ورزشگاه شدند

*کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

*هواداران پرسپولیس هنگام ورود قرمزها به چمن مسابقه با روشن کردن فشفشه و آتش جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کردند.
* هنگام ارسال ضربه کرنر به دلیل پرتاب بطری از سوی هواداران استقلال به بازیکن پرسپولیس، اشکان خورشیدی داور این مسابقه دقایقی بازی را نگهداشت و استقلالی‌ها را تهدید کرد درصورت تکرار این اتفاق بازی را متوقف خواهد کرد.
*ارسال دانیال اسماعیلی فر به روی دروازه استقلال را صالح حردانی با ضربه سر دفع کرد. توپ درست جایی رفت که پشت محوطه ترابی انتظارش را می‌کشید و با یک شوت مهارنشدنی توپ را به گوشه دروازه استقلال فرستاد. پس از این گل تماشاگران قرمز پوش در ورزشگاه سراز پا نمی‌شناختند. در ادامه تصاویری از جو استادیوم آزادی پس گل پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:
* هنگام ارسال ضربه کرنر از سمت چپ دروازه استقلال تصویر بردار صداوسیما مورد اصابت پرتاب سنگ از سوی هواداران استقلال قرار گرفت و مصدوم شد.

* روزبه چشمی و مهدی ترابی در صحنه‌ای از بازی با یکدیگر درگیر شدند که باعث شد دیگر عوامل دو تیم نیز وارد این درگیری شوند.

* اشکان خورشیدی داور این مسابقه از ناحیه پای چپ مصدوم شد تا دقایقی بازی متوقف شود.

*مصدومیت خوشیدی باعث شد وی با زاهدی فر تعویض شود و این داور جوان قضاوت بازی را برعهده بگیرد.

*باز ساپینتو و بازهم اخراج از زمین. سرمربی آبی‌ها با تصمیم داور کارت قرمز گرفت و حواشی عجیبی کنار زمین رقم خورد.

*پس از گل مرادمند به پرسپولیس جو استادیوم به نفع آبی‌ها شد و هواداران این تیم به شادی پرداختند.

*پرسپولیس در دقیقه ۱۱۵ وقت اضافه توانست گل دوم خود را به ثمر برساند. در ادامه گل قرمزها را از زاویه دوربین ایمنا مشاهده می‌کنید:

*پس از پایان بازی قرمز پوشان با هواداران خود شادی این قهرمانی را تقسیم کردند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از بالا بردن جام قهرمانی مدال‌های خود را دریافت کردند.

*امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس جام حذفی فوتبال کشور را بالای سر برد.

کد خبر 664653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.