کشف ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال که در منزل مسکونی دپو شده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ مجوزهای قانونی وارد این منزل شده و در بازرسی به عمل آورده، انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل ۱۱۷۵ دستگاه قهوه‌ساز صنعتی و خانگی، ۳۶ عدد قهوه‌جوش، ۱۰۰ عدد آسیاب قهوه، ۱۹۲ عدد میکسر همزن، ۱۰۰ عدد پیچر، سه دستگاه چای‌ساز، ۱۰۳ عدد پارچ ،۸۰ عدد مینی‌میکسر برقی، پنج دستگاه آسیاب بزرگ، ۱۷ دستگاه قهوه‌ساب، ۸۳۵ عدد قهوه‌ساز کوچک و هشت دستگاه آسیاب قهوه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش کالاهای مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در این خصوص دو نفر که در زمینه تهیه و دپوی کالاهای قاچاق نقش داشتند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی بر حمایت پلیس از تولیدکنندگان داخلی با کوتاه کردن دست قاچاقچیان کالاهای بی‌کیفیت خارجی تاکید کرد و گفت: پلیس با تمام توان در برابر پدیده شوم قاچاق کالا ایستاده و با قانون‌شکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 664638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.