توانمندی پلیس آگاهی در رصد جرایم/ پلیس در تراز انقلاب اسلامی عمل می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و کشف جرایم باید سرلوحه کار پلیس آگاهی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی امروز -سه‌شنبه نهم خردادماه- در همایش سراسری رؤسای پلیس آگاهی، با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت امام رضا (ع) اظهار کرد: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و کشف جرایم باید سرلوحه کار پلیس آگاهی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی به اندازه‌ای توانمند است که می‌تواند هر جرمی را رصد کند، افزود: سرمایه اجتماعی و مقبولیت نظام با عملکرد مطلوب پلیس آگاهی در کشف جرایم ارتقا می‌یابد؛ همه ما در برابر امنیت اجتماعی مسئول هستیم و نباید در انجام وظیفه خود کوتاهی کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه در کنار امنیت جانی و مالی امنیت روانی نیز بسیار مهم است، تصریح کرد: معنویت به معنای این است که انسان در هر پستی به مردم خدمت کند، ریاضت شما کار مجاهدانه در پلیس آگاهی است.

وی اضافه کرد: استرداد اموال مالباختگان باید به عنوان آخرین فرآیند مأموریت پلیس آگاهی مد نظر قرار گیرد؛ شما پناهگاه مردم هستید، بنابراین باید در خدمت جامعه به نحوی عمل کنید که مردم به شما اعتماد داشته باشند و در آرامش زندگی کنند.

حجت الاسلام ادیانی با تأکید بر اینکه باید در پلیس آگاهی فرمایشات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رأس تمام امور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی باید در رأس امور شما باشد و ضرورت دارد پلیس در تراز انقلاب اسلامی عمل کند.

منبع: فارس

کد خبر 664442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.