توقیف ۳۶ کارتن نخ پلی‌استر قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف یک دستگاه خودروی وانت حامل یک میلیارد ریال نخ پلی‌استر قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت بار مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۶ کارتن نخ پلی‌استر خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور، خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 663992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.