استفاده از پارکینگ مجتمع تفریحی شورابیل رایگان شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پارکینگ مجتمع تفریحی شورابیل به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان اردبیلی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز _شنبه ششم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: پارکینگ مجتمع توریستی تفریحی شورابیل به‌منظور ترغیب شهروندان برای استفاده از پارکینگ در محوطه شورابیل به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر با درخواست استفاده رایگان شهروندان از پارکینگ محوطه مجتمع تفریحی شورابیل موافقت کردند، افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح کاهش ترافیک در محدوده شورابیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه همکاری با راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در راستای هدایت خودروها به پارکینگ مجتمع تفریحی شورابیل صورت گرفته است، گفت: امیدواریم با نزدیکی به ایام تعطیلات و تابستان که اردبیل میزبان گردشگران و مسافران بی‌شماری خواهد بود، اجرای این طرح موجب کاهش چشمگیر ترافیک در این منطقه باشد.

هدف از احیای بافت فرسوده فقط ساخت‌وساز نیست

بهزاد عباس‌زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در این جلسه با اشاره به ضرورت ارائه تسهیلات شهرداری برای احیای بافت فرسوده شهری گفت: هدف از احیای بافت فرسوده نباید فقط ساخت‌وساز باشد، بلکه ارزش فرهنگی و تاریخی و هویت شهری نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر موافق ارائه تسهیلات به طرح بازآفرینی و احیای بافت فرسوده هستند و باید نگاه فرهنگی و اجتماعی نیز در آن رعایت شود.

کد خبر 663674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.