کتاب «شارحان نهج‌البلاغه مدفون در آرامستان باغ رضوان» رونمایی می‌شود

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه سومین کارگاه تخصصی آشنایی با آداب و آئین خاکسپاری با حضور حجت‌الاسلام علائی‌نژاد، از خبرگان حوزه احکام متوفی، نهم خردادماه برگزار خواهد شد، گفت: در پایان این کارگاه از کتاب «شارحان نهج‌البلاغه مدفون در آرامستان باغ رضوان» رونمایی می‌شود.

سیدابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سومین کارگاه تخصصی آشنایی با آداب و آئین خاکسپاری متوفیان اظهار کرد: این کارگاه نهم خردادماه از ساعت ۱۵ در تالار هنر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگاه تخصصی آشنایی با آداب و آئین خاکسپاری با حضور حجت‌الاسلام علائی‌نژاد، از خبرگان حوزه احکام متوفی برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و قرار بر این است که تمام غسال‌ها، غساله‌های اصفهان و کسانی که در زمینه دفن و تطهیر متوفی فعالیت می‌کنند، حضور داشته باشند تا تمام فرایند مرگ تا دفن به‌صورت عملی مرور شود.

کتاب «شارحان نهج‌البلاغه مدفون در آرامستان باغ رضوان» رونمایی می‌شود

معاون اجرایی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر کارکنان این سازمان از آرامستان‌های محلی، اداره اوقاف، بیمارستان‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر آرامستان‌های شهرهای استان برای حضور در کارگاه تخصصی آشنایی با آداب و آئین خاکسپاری دعوت شده است و آمادگی داریم میزبان تمام فعالان این حوزه در سطح استان باشیم.

وی با بیان اینکه در پایان این کارگاه تخصصی از کتاب «شارحان نهج‌البلاغه مدفون در آرامستان باغ رضوان» رونمایی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در قطعه نام‌آوران بزرگانی هستند که عمر خود را صرف شرح نهج‌البلاغه کرده و از شارحان آن بودند، لذا در راستای ارج‌نهادن به مقام این افراد، با نگاهی به زندگی و تلاش ایشان در حوزه نهج‌البلاغه، نظر دیگر عالمان همچون آیت‌الله مهدوی، مرحوم آیت‌الله ناصری‌دولت‌آبادی و سایر بزرگان شهر را نیز در موضوع نهج‌البلاغه دریافت کردیم که منجر به چاپ مجموعه مفصلی برای نهج‌البلاغه شده است.

کتاب «شارحان نهج‌البلاغه مدفون در آرامستان باغ رضوان» رونمایی می‌شود

حسینی تاکید کرد: کتاب شارحان نهج‌البلاغه مدفون در آرامستان باغ رضوان، سومین کتابی است که سازمان آرامستان‌ها تولید می‌کند و روز نهم خردادماه با حضور اساتید و بزرگان شهر رونمایی خواهد شد.

کد خبر 663619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.