ایمان رزمندگان و تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: دشمن بعث با دارا بودن ارتشی نیرومند، تجهیزات لجستیکی و نظامی مناسب و پشتیبانی قدرت‌های مستکبر به کشورمان حمله کرد اما با حتی تجهیزات نظامی مناسبی نداشتیم و تنها با ایمان به خدا و تبعیت رزمندگان از ولایت فقیه موفق به فتح خرمشهر شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ سیدعباس میرکریمی امروز- چهارشنبه سوم خردادماه- در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار گلزار شهدای گلپایگان اظهار کرد: سوم خردادماه روز مقاومت و ایثار و پیروزی است، در سایه ایستادگی و مقاومت و گذشتن از جان و مال و مبارزه با نفس، پیروزی نصیب مؤمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۴۰ سال است که در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: دشمن بعث با دارا بودن ارتشی نیرومند، تجهیزات لجستیکی و نظامی مناسب و پشتیبانی قدرت‌های مستکبر به کشورمان حمله کرد اما با حتی تجهیزات نظامی مناسبی نداشتیم و تنها با ایمان به خدا و تبعیت رزمندگان از ولایت فقیه موفق به فتح خرمشهر شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان گفت: دشمنان سال گذشته در فضای رسانه‌ای و حقیقی جنگ ترکیبی راه انداختند، اما به برکت خون شهدا و مقاومت ملت ایران نه تنها راه به جایی نبردند بلکه شکست خوردند.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین و غرورآفرین‌ترین عملیات‌ها در دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون ایمان به خدا نقش محوری در پیروزی مؤمنان در مقابل جبهه کفر داشته است، گفت: در دوران نبی مکرم اسلام مؤمنان در بدترین شرایط قرار داشتند و انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها از جانب دشمنان اعمال می‌شد، اما ایمان و اعتقاد قلبی مؤمنان به خدا باعث شکست دشمنان شد.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه تبیین موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان‌دهنده اعتقاد راسخ به انقلاب است، گفت: دشمن در هر عرصه‌ای به دنبال تضعیف نظام است، با مقاومت و استقامت و تحمل سختی‌ها از موانع سخت عبور خواهیم کرد.

کرامتی افزود: دشمنان با عزمی راسخ به میدان آمدند تا مانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شوند لذا مسئولین باید با تلاش جهادی موجب نجات کشور از مشکلات شوند.

کد خبر 663169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.