بارش تخم‌مرغی تگرگ‌ در کرمانشاه خسارت به بار آورد

بارش شدید باران و تگرگ‌هایی به اندازه تخم‌مرغ روز گذشته و امروز در استان کرمانشاه به ویژه منطقه اورامانات، سبب وارد آمدن خسارت به مزارع، باغات و اموال مردم شد.

به گزارش ایمنا، پیش‌بینی‌های هواشناسی کرمانشاه از روزهای گذشته حکایت از ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه داشت و با توجه به احتمال بروز خسارت گسترده هشدار سطح نارنجی صادر شد.

پیش‌بینی شده بود که شرایط ناپایدار که از ظهر شنبه سی‌ام اردیبهشت تا بعد از ظهر یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه و در نیمه شمالی و نواحی غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و افزون بر آب‌گرفتگی معابر عمومی و رواناب ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه شود.

این بارش‌ها در اورامانات به صورت تگرگ‌هایی به اندازه تخم مرغ نمود پیدا کرد به گونه‌ای که خسارت‌های گسترده‌ای به باغات، اراضی کشاورزی و خودروها و اموال مردم وارد کرد.

در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم در منطقه، امروز نیز البته با گستردگی و شدت کمتری از روز گذشته در بعضی ساعات شاهد بارش‌هایی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهیم بود و احتمال بارش در نیمه شمالی و نواحی شرقی بیشتر به نظر می‌رسد.

منبع: تسنیم

کد خبر 662661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.