رونمایی از کتاب «آبگینه به مهمانی می‌رود»

به‌مناسبت روز ملی جمعیت، از جدیدترین اثر هاجر صفائیه، نویسنده اصفهانی با موضوع فعالیت‌ها و موفقیت‌های پژوهشکده رویان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاجر صفائیه امروز _یکشنبه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: نگارش تاریخ شفاهی پیشرفت و آنچه مربوط به چهره‌های علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان اصفهان است را از چند سال گذشته آغاز کردیم و توانستیم در این مسیر زندگی «دکتر نصراصفهانی» را ثبت و ضبط کنیم.

وی افزود: هم‌زمان با تهیه این تاریخ شفاهی، مطالبی از زبان دکتر نصراصفهانی می‌شنیدم که بسیار ارزشمند و مرتبط با موضوع نگارش تاریخ شفاهی بود به همین جهت سعی شد که این مطالب به‌خوبی در این پروژه انعکاس داده شود.

این نویسنده اصفهانی با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب در خصوص نبود کتاب‌های کودک و ترجمه‌ای بودن آن‌ها تصریح کرد: در این راستا کتاب کودکی طراحی کردیم که بر اساس آنچه در پژوهشکده رویان اتفاق افتاده است، داستان‌هایی را شرح می‌دهد. هر کدام از داستان‌ها با محوریت یک دختر روستایی است که ابتدا یک مشکل برای آن‌ها ایجاد می‌شود و در ادامه مرکز رویان اصفهان آن مشکل را حل می‌کند.

رونمایی از کتاب «آبگینه به مهمانی می‌رود»

وی با بیان اینکه این یک کتاب علمی نیست بلکه داستان است، گفت: در این کتاب به فرهنگ بومی منطقه توجه زیادی شده و ظرفت‌های خاص مباحث تربیتیدر آن مورد توجه قرار گرفته است، لذا امیدواریم مسیری باز شود تا افراد دغدغه‌مند در این زمینه اقدام و محصولاتی برای حوزه کودک تولید کنند.

در ادامه جلسه امروز به مناسبت روز ملی جمعیت، از جدیدترین اثر هاجر صفائیه، نویسنده اصفهانی با عنوان «آبگینه به میهمانی می‌رود» که با موضوع فعالیت‌ها و موفقیت‌های پژوهشکده رویان و در قالب داستان‌های کودکانه نوشته شده است، رونمایی شد.

کد خبر 662496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.