اجازه نمی‌دهیم حقوق پرستاران زیر سوال برود

معاون اجرایی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با اشاره به رفع مشکلات جامعه پرستاری کشور گفت: به دنبال رفع چالش‌های موجود در پرستاری هستیم و اجازه نخواهیم داد حقوق پرستاران زیر سوال برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی عباسی‌بگلو، امروز _ شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به طرح‌های پرستاری اظهار کرد: طرح کمک پرستاری یک‌ساله، طرح پرستار بیمارستانی و طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد، آسیب فراوانی به جایگاه پرستاری در کشور وارد می‌کند و نمی‌تواند کمک علمی به پرستاران باشد.

وی افزود: عده‌ای کم به جایگاه پرستاری نگاه سود محور دارند و دغدغه‌های پرستاران بالین را به صورت شعارگونه دنبال می‌کنند، این نگاه باید در جایگاه مدیریتی جامعه پرستاری تغییر کند.

معاون اجرایی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: برخی نگاه درآمدزایی به جامعه پرستاری دارند و چالش‌های جدیدی برای پرستاران ایجاد کردند که این موضوع باعث دلخوری تعدادی از همکارانم در جامعه پرستاری شده که به فکر مهاجرت از کشور افتادند.

وی با اشاره به رفع مشکلات جامعه پرستاری کشور تصریح کرد: به دنبال رفع چالش‌های موجود در پرستاری هستیم و اجازه نخواهیم داد حقوق پرستاران زیر سوال برود.

عباسی‌بگلو افزود: در این زمینه در تلاش و مذاکراتی هستیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 662401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.