دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان برگزار می‌شود

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان، همزمان با یازدهم تیرماه، روز جهانی ورزشی‌نویسان دومین جشنواره تخصصی این حوزه را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فاصله بیشتر از دو ماه مانده تا یازدهم تیرماه و روز جهانی ورزشی‌نویسان، انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی (AIPS) استان اصفهان تصمیم گرفته است تا به‌واسطه این مناسبت، دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان را پس از گذشت دو سال برگزار کند. نخستین دوره آن روز هفدهم مردادماه سال ۱۴۰۰ به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

از همین‌رو امین کریمیان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن ورزشی‌نویسان استان اصفهان اظهار کرد: تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان فعال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی می‌توانند آثار برتر خود را جهت شرکت در این رقابت رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی درباره اهداف برگزاری این جشنواره افزود: افزایش انگیزه، خلاقیت و ایجاد رقابت در جامعه ورزشی‌نویسان، ارتقای کیفی محتوا و پیشرفت رسانه‌ای این قشر و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها همچنین تاکید بر روحیه مطالبه‌گری و پرسش‌گری ورزشی‌نویسان، اولویت‌هایی است که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن AIPS استان اصفهان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این جشنواره در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، تحلیل، یادداشت، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور و چندرسانه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. ضمن اینکه تمام خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان اصفهان که در مطبوعات کشوری، استانی همچنین نمایندگی نشریات سراسری یا نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تأیید فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی یکم خردادماه ۱۴۰۰ تا یکم خردادماه ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تأیید استان منتشر شده باشد. متقاضیان می‌توانند با پنج اثر در سه بخش حضور پیدا کنند؛ این در حالی است که آثار بدون نام باید تائیدیه رسانه را داشته باشد.

وی در پایان گفت: آثار به دبیرخانه جشنواره به‌همراه مشخصات فرد شرکت‌کننده ارسال شود. در صورتی‌که هر بخش کمتر از ۱۰ شرکت‌کننده داشته باشد، آثار آن بخش داوری نخواهد شد.

دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایمنا، مهلت ارسال آثار از یکم تا پانزدهم خردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی aipsesesf@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 662229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.