دستاوردهای دولت در مسئله آب استان قابل قبول بوده است

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: دستاوردهای دولت در مسئله آب استان قابل قبول بوده است و در این مدت کوتاه، پروژه‌هایی که سال‌هاست متوقف بود، پیشرفت‌های خوبی داشت اما موانعی وجود دارد که مربوط به آن بخشی است که تمرکزگرایی و مدیریت از راه دور در مسائل استان‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون که نیمی از زمان دولت سیزدهم سپری شده است، بیش از ۵۰ درصد مصوبه در حوزه‌های مختلف ترافیک، شهرسازی، حمل و نقل و … داشته‌ایم و مشکلات بسیاری نیز رفع شده است که از جمله آن می‌توان به رفع معضلات مجموعه شهید کشوری اشاره کرد.

وی افزود: دستاوردهای دولت در مسئله آب استان قابل قبول بوده است و در این مدت کوتاه پروژه‌هایی که سال‌هاست متوقف بود، پیشرفت‌های خوبی داشته است اما موانعی وجود دارد که مربوط به آن بخشی است که تمرکزگرایی و مدیریت از راه دور در مسائل استان‌ها شده است.

معاون استاندار اصفهان گفت: ۹۵ درصد جمعیت و مساحت استان اصفهان در حوضه آبریز زاینده‌رود قرار دارد اما برای تصمیم‌گیری درخصوص جاری بودن زاینده‌رود باید منتظر تصمیم مدیر حوضه باشیم که چندماه طول می‌کشد پاسخی به ما بدهند.

کد خبر 662067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.