فعالیت ۸۵۰ هزار نفر در انتخابات / ۲۵ مرحله اجرایی بر عهده استانداری‌ها است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت ۸۵۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان امسال پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا غلامرضا امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ در اجلاس معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: یازدهم اسفندماه سال جاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم.

وی از ابلاغ راهبردهای چهار مؤلفه‌ای انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت خبر داد و افزود: کارهای زیرساختی مناسبی در قالب‌های راهبردهای صورت گرفته است، هرچند در بخش شبکه‌های ارتباطی نیازمند کار هستیم.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: هرچند اجرای انتخابات برعهده فرمانداران و بخشداران است اما راهبری ۲۵ مرحله اجرایی انتخابات بر عهده معاونان سیاسی استانداری‌ها است، بنابراین باید معاونان سیاسی بر قوانین انتخابات مسلط باشند و روند اجرایی را با دقت طی کنند.

عبدالله مرادی، مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور نیز با اشاره به چهار مؤلفه ابلاغی برای انتخابات پیش رو گفت: پیشبرد و تحقق راهبرد مشارکت، یک روند از بالا به پایین و قابل ابلاغ نخواهد بود، بلکه باید این راهبرد را در دل استان‌ها و شرایط بومی و محلی جست‌وجو کرد.

نخستین اجلاس معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور فردا در مشهد به پایان می‌رسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 661707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.