توسعه همکاری‌های شهرداری و بهزیستی در محلات شهر اصفهان

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری و بهزیستی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل می‌توانند موضوعاتی همچون اشتغال، آموزش و خانواده‌محوری را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _شنبه بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیران بهزیستی برای تعامل بیشتر در ارائه خدمات در محلات شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از یک ماه پیش جلسات مشترک را با موضوع اجرای اقدامات توانمندسازی در محلات آغاز کردیم تا امکان همراهی متقابل بین مدیریت شهری و بهزیستی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فضای کاری مراکز مثبت زندگی که زیر نظر سازمان بهزیستی در محلات فعالیت می‌کنند با مباحث توانمندسازی و همیاری‌های اجتماعی که شهرداری در سطح محلات انجام می‌دهد، بسیار نزدیک است، افزود: همکاری‌هایی در گذشته میان شهرداری و بهزیستی بر اساس ذوق و تلاش دو طرف وجود داشته است، لذا امیدواریم این همکاری وسیع‌تر توسعه یابد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ممکن است روی مفهوم توانمندسازی از دیدگاه دو طرف اختلافاتی وجود داشته باشد، اما با بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل می‌توانیم موضوعاتی همچون اشتغال، آموزش و خانواده‌محوری را دنبال کنیم.

کد خبر 661007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.