استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند / AFC مهلت داد تا از حق قانونی خود دفاع کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس هنوز از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند و برای رای نهایی حداقل دو هفته فرصت داریم.

به گزارش ایمنا، حمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: به دلیل جایگاه ارزشمند و تاریخی چوگان در کشورمان در بین رشته‌های ورزشی، برنامه‌ریزی شده است از ابتدای سال جاری وزارت ورزش و فدراسیون چوگان، برای اولین بار لیگ چوگان را طی ۲۳ هفته آغاز کنند.

وی افزود: قرعه‌کشی و مقدمات اولیه این لیگ از اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد و بازی‌های پایانی آن در ایام دهه فجر خواهد بود. رشته چوگان یکی از رشته‌های اصیل است که در دنیا هم جدی گرفته می‌شود و تنوع بالایی از جمله چوگان سالنی و چوگان ساحلی دارد.

وزیر ورزش گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس هنوز از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند و حداقل دو هفته بلکه بیشتر فرصت دارند. بدهی‌های ما پرداخت شده و فدراسیون فوتبال نیز اهتمام ویژه‌ای را در پی گرفته است. تاج و همکاران نیز همچنان امیدوار هستند.

وی افزود: من همیشه امیدوار بودم، خصلت ورزشی من به این شکل بود کهامیدوار می‌ماندم و از خط پایان عبور می‌کردم. اگر ناامید بودم، به خط پایان نمی‌رسیدم. برای همین هنوز امیدوارم و فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند، مگر اینکه خدایی ناکرده، کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرادی بگیرد مانند اینکه مدارک دیر بارگذاری شده است. البته AFC مهلت داد که وقت دارید از حق قانونی خود دفاع کنید. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و فدراسیون مستندات لازم را دارند.

کد خبر 660402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.