مسی هنوز پیشنهاد الهلال را قبول نکرده است

باوجود ادعاهای عجیب، لیونل مسی ظاهراً با الهلال به توافق نرسیده و تنها در تابستان، برای آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی، قراردادش به زودی در پارک دو پرنس به اتمام می‌رسد و زمانی که فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ پایان یابد، بازیکن آزاد خواهد بود. نقاط مختلفی در سرتاسر جهان برای ادامه فوتبال لئو، در نظر گرفته شده است، از آمریکا تا خاورمیانه و حتی بارسلون، که خانه مسی است.

روزهای گذشته در رسانه‌ها اعلام شد که مسی، پیشنهاد ۴۰۰ میلیون پوندی (۵۰۷ میلیون دلاری) الهلال از عربستان سعودی را پذیرفته شده است، تا این اسطوره، در خاورمیانه با رونالدو به رقابت بپردازد. با این حال، موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که چنین خبرهایی، کاملاً دروغ است.

گفته می‌شود مسی کاملاً روی پایان فصل و کسب قهرمانی لیگ فرانسه در PSG متمرکز است، و حالا با اتمام محرومیت کوتاه مدت، به تمرینات تیم خود بازگشته است. فصل در فرانسه قرار است چهارم ژوئن به پایان برسد و هیچ تصمیم قطعی برای انتقال او گرفته نشده است. همچنین گفته می‌شود بارسلونا، که در حال تلاش برای ارائه پیشنهاد خود جهت بازگرداندن این بازیکن ۳۵ ساله به ورزشگاه نیوکمپ است، البته هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این بازیکن اهل آمریکای جنوبی قبلاً تصمیم گرفته فصل آینده در کجا بازی خواهد کند، وجود ندارد.

بر این اساس گزارش‌هایی مبنی بر این وجود دارد که مسی می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر را در اروپا سپری کند و قبل از بستن چمدان‌های خود برای سفر به خاورمیانه یا MLS ، یک بار دیگر به افتخار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دست یابد.

کد خبر 659991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.