راه‌اندازی خانه هنر در محلات شهر سیرجان

شهردار سیرجان از راه‌اندازی خانه هنر در بعضی از محلات شهر خبر داد و گفت: راه‌اندازی خانه‌های هنر با هدف ارتقای فرهنگ عمومی شهر انجام می‌شود.

علی‌اکبر کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری سیرجان سال ۱۴۰۲ گسترش خواهد داشت، اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان به مسائل فرهنگی شهر اختصاص دارد و اجرای این برنامه‌ها گام مؤثری در توسعه فرهنگ عمومی شهر به شمار می‌رود.

وی افزود: به دلیل نبود امکانات فرهنگی و رفاهی در منطقه دو شهرداری سیرجان با هدف کمک به رشد فرهنگی و اجتماعی این منطقه و توسعه فرهنگی شهر فرهنگسرای دیگری در این منطقه راه‌اندازی خواهد شد.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های فرهنگسرا در حال آماده‌سازی است و ایجاد کارگاه‌های مختلف هنری، آموزشی و فرهنگی برای اجرای این طرح دیده شده است.

کریمی‌پور ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه نشاط اجتماعی در سال ۱۴۰۱، گفت: ارتقای فرهنگی شهر و شهروندان بسیار ضروری است.

وی از راه‌اندازی خانه هنر در بعضی از محلات شهر خبر داد و افزود: راه‌اندازی خانه‌های هنر با هدف ارتقای فرهنگ عمومی شهر انجام می‌شود و فرهنگسرای شورا در حال حاضر در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی فعالیت دارد.

کد خبر 659385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Jamalimaryam405@gmail.com IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    👏👏