لزوم حرکت به سمت دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل و نقل

فرماندار شاهین‌شهر گفت: با توجه به محدودیت‌های منابعی در حوزه حمل و نقل و ترافیک مجبور به حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن هستیم.

سید محمدرضا کاظمی‌طبا در حاشیه برگزاری اولین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش‌بنیان و سی‌ودومین نشست معاونان حمل و نقل کلانشهرهای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز با توجه به محدودیت‌های منابعی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک وجود دارد مجبور به حرکت سمت دانش‌بنیان شدن هستیم تا بتوانیم هم هزینه‌ها را مدیریت کنیم هم توقعی که مردم در حوزه حمل و نقل و ترافیک از شهرداری‌ها و حاکمیت دارند اجرایی کنیم.

وی در خصوص نمایشگاه گفت: هر غرفه‌ای از یک زاویه به این حوزه نگاه کرده بود و برای مشکلات راهکار ارائه داده بود، امیدواریم که در حوزه اجرا هم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و برای مردم ترافیک روان‌تر و زندگی آسان را هدیه کنیم.

فرماندار شاهین‌شهر در خصوص مشکلات حمل و نقل شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: در بحث پارک حاشیه‌ای در شاهین‌شهر ظرفیتی وجود دارد که تلاش می‌کنیم تا از این فرصت بهره‌مند شویم، برای هوشمند سازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و همچنین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی طرح‌های خوبی ارائه شده بود.

کاظمی‌طبا افزود: در حوزه دوچرخه و موتور برقی ایده‌های خوبی وجود دارد، باید از ظرفیت شرکت‌های داخلی بتوان استفاده کرد، هماهنگی‌های لازم را در حوزه شهرداری و حاکمیت شهر و شهرستان به عمل خواهیم آورد تا از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

کد خبر 659285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.