باشگاه پیکان پول اجاره ورزشگاه آزادی را برای مصاف با پرسپولیس نمی‌دهد!

پس از اینکه مشخص شد بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، باشگاه پیکان اعلام کرد با شرایطی که دارد، بی‌شک توانایی پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به‌عنوان هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را ندارد و حاضر به پرداخت این پول نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اتفاقی جالب‌توجه و البته قابل پیش‌بینی و همچنین در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات ضدونقیض زیادی درخصوص ورزشگاه میزبانی پیکان مقابل پرسپولیس شکل گرفته بود، در نهایت در جلسه هماهنگی امروز با حضور نمایندگان شورای تأمین، محل انجام این بازی ۱۰ کیلومتر تغییر کرد و تصمیم به برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی به‌جای ورزشگاه دستگردی اکباتان گرفته شد.

این در شرایطی است که پیش‌تر باشگاه‌های استقلال و سپاهان نسبت به برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بازی‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر معترض و معتقد بودند باید تمام دیدارها به‌علت حساسیت بالای صدر جدول به‌صورت همزمان برگزار شود اما نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلکه بازی تعیین‌کننده پیکان و پرسپولیس هم به ورزشگاه آزادی کشیده شد.

سازمان‌لیگ قرار است درخصوص دلیل این تصمیم‌گیری بیانیه‌ای را صادر کند اما به‌نظر می‌رسد باید شاهد اعتراض دیگر باشگاه‌ها به این اتفاق باشیم؛ گفتنی است چنانچه بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی به‌انجام می‌رسد زمینه و زیرساخت حضور تماشاگران مهیا نبود اما حالا به احتمال فراوان این دیدار با حضور هواداران برگزار می‌شود.

همه این‌ها را که کنار بگذاریم، با داستان جدیدی روبه‌رو می‌شویم؛ پس از اینکه بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی اکباتان به آزادی منتقل شد، باشگاه پیکان مدعی شد پول اجاره آزادی را پرداخت نخواهد کرد. خودروسازان عنوان کرده‌اند توانایی پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به‌عنوان هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را ندارند و به‌همین علت حاضر به پرداخت این پول نیستند.

کد خبر 659082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.