آلومینیوم و ماجرای سفر عجیب به سیرجان/ چهار روز در جاده‌ها برای انجام فقط یک‌بازی!

کاروان تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای مصاف با گل‌گهر سیرجان باید طی چهار روز، دو نوبت سفر هوایی و دو نوبت سفر زمینی را پشت‌سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک طبق برنامه‌ریزی سازمان‌لیگ ایران، روز _شنبه شانزدهم اریبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به‌مصاف تیم پرمهره و سرسخت گل‌گهر خواهد رفت.

اعضای تیم آلومینیوم برای این بازی، امروز از اراک عازم تهران خواهند شد و سپس شب با پرواز مستقیم از تهران به کرمان سفر می‌کنند و سپس از طریق اتوبوس از کرمان راهی شهرستان سیرجان خواهند شد تا آماده تقابل با گل‌گهر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی شوند. ضمن اینکه شاگردان سیدمهدی رحمتی پس از انجام بازی با گل‌گهری‌ها، شب را در سیرجان سپری خواهند کرد و فردای روز بازی برمی‌گردند.

کاروان تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز یک‌شنبه، در سیرجان تمرین و ریکاوری پس از بازی مقابل گل‌گهر را پشت‌سر می‌گذراند و مجدداً با اتوبوس عازم کرمان می‌شوند و پس از رسیدن به این استان، عصر روز یک‌شنبه به تهران سفر می‌کنند و بلافاصله پایتخت را در سفر چهار ساعته با اتوبوس به مقصد اراک ترک می‌کنند تا پس از چهار روز برای فقط یک‌بازی به خانه برسند.

کد خبر 659075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • M IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    سیرجان که روزی سه تا پرواز داره و برگشتش هم هست به تهران چرا اینجوریه