۱۳ تکواندوکار ایران آماده حضور در مسابقات گرندپری رم

رقابت‌های تکواندو گرندپری از نوزدهم تا بیست‌ویکم خردادماه در رم ایتالیا برگزار می‌شود و تاکنون ۱۳ تکواندوکار از ایران سهمیه حضور در این تورنمنت را کسب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از تاریخ نوزدهم تا بیست‌ویکم خردادماه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ایتالیا در شهر «رم» برگزار خواهد شد. پس از ثبت نام تکواندوکاران از سوی کشورهای مختلف، با ایمیل دریافت شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، در وزن ۴۹- کیلوگرم با انصراف دو تکواندوکار، «غزل سلطانی» شانس حضور در گرندپری رم را به‌دست آورد.

در سری اول مسابقات، در هر وزن ۳۲ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی حضور دارند و به‌زودی با حذف نام تکواندوکاران انصراف داده، لیست جدید تکواندوکاران حاضر در گرندپری رم توسط سایت فدراسیون جهانی منتشر خواهد شد.

پیش‌تر در گروه آقایان ابوالفضل زندی، مهدی حاجی‌موسایی، متین رضایی، رضا کلهر، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل عباسی، علیرضا نادعلیان و در گروه بانوان مبینا نعمت‌زاده، ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و ملیکا میرحسینی جواز حضور در گرندپری رم را تصاحب کردند.

به گزارش ایمنا، نفر اول تا سوم این رقابت‌ها علاوه‌بر کسب جایزه نقدی به ترتیب ۶۰، ۳۶ و ۲۱.۶ امتیاز به رنکینگ المپیکی‌شان اضافه خواهد شد. گفتنی است به‌زودی درخصوص اعزام ملی‌پوشان در اوزان فوق تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 659002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.