راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا/ اعتبار ۳۳۶۵ میلیارد تومانی قطار شهری

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «اعتبار ۳۳۶۵ میلیارد تومانی قطار شهری اصفهان در سال جاری»، «نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان راه‌اندازی شد / ارتقای ضریب ایمنی شهر»، «احداث نیوجرسی در بزرگراه شهید میثمی‌»، «اصفهان کانون ملاقات‌های ملی می‌شود / برگزاری رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در نصف‌جهان»، «شهرداری به دنبال حل عالمانه مسائل است / حمایت مدیریت شهری از دانش‌بنیان‌ها»، «مسیرهای دوچرخه اصفهان بررسی و ارزیابی می‌شود»، «استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای داوری طرح‌های شهری / تشکیل کارگروه ویژه مشکلات «سرا ۱۰»»، «اجرای پروژه‌های جدید برای بهبود شرایط حمل‌ونقلی اصفهان»، «بهسازی باغ‌های بانوان اصفهان در دستور کار است» و «همسوسازی دستگاه‌های مختلف برای زاینده‌رود / بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای محله‌محوری» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

اعتبار ۳۳۶۵ میلیارد تومانی قطار شهری اصفهان در سال جاری

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: از جمله مصارفی که برای بودجه ۱۴۰۲ شهرداری این کلان‌شهر در نظر گرفته شده است می‌توان به ۳,۳۶۵ میلیارد تومان برای سازمان قطار شهری، ۲,۱۷۲ میلیارد تومان برای شبکه معابر و ۱,۳۱۸ میلیارد تومان برای حوزه اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد.

نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان راه‌اندازی شد / ارتقای ضریب ایمنی شهر

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در این کلان‌شهر گفت: از نتایج حاصل از تشخیص حریق می‌توانیم در زمینه‌های مختلف از جمله موارد قضائی و انتظامی بهره‌مند شویم.

احداث نیوجرسی در بزرگراه شهید میثمی‌

جواد کشانی، مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لزوم ایمن‌سازی تردد در بزرگراه‌ها، نیوجرسی‌های بتنی جایگزین گاردریل می‌شود.

اصفهان کانون ملاقات‌های ملی می‌شود / برگزاری رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در نصف‌جهان

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه این کلان‌شهر طی روزهای آینده کانون ملاقات‌های ملی خواهد بود، گفت: رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان از دوازدهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری برای نخستین‌بار در اصفهان برگزار خواهد شد.

شهرداری به دنبال حل عالمانه مسائل است / حمایت مدیریت شهری از دانش‌بنیان‌ها

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: نگاه شهرداری حل عالمانه مسائل است، بر این اساس با تمام دانشگاه‌ها قرارداد باز بسته‌ایم.

مسیرهای دوچرخه اصفهان بررسی و ارزیابی می‌شود

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری موظف شده است تا نسبت به بررسی و ارزیابی مسیرهای ویژه دوچرخه در شهر اقدام کند تا مسیرهایی که مشکل دارد، حذف یا جمع‌آوری شود.

استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای داوری طرح‌های شهری / تشکیل کارگروه ویژه مشکلات «سرا ۱۰»

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمیته سیما و منظر شهری در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده است و در آن از ظرفیت متخصصان و دانشگاهیان برای داوری طرح‌های مربوط به سیما و منظر شهری و معماری مطابق با اقلیم شهر اصفهان استفاده می‌شود.

اجرای پروژه‌های بازآفرینی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه‌های جدیدی برای بهبود حمل‌ونقل عمومی و ارتقای کیفیت زندگی در نصف‌جهان در نظر گرفته شده است که امسال آغاز خواهد شد.

بهسازی باغ‌های بانوان اصفهان در دستور کار است

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فعالیت‌هایی در راستای فعال‌سازی باغ‌های بانوان پس از دوران کرونا انجام شده و بهسازی این مکان‌ها در دستور کار است.

همسوسازی دستگاه‌های مختلف برای زاینده‌رود / بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای محله‌محوری

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم با همسوسازی، همراه‌سازی و اقدام دسته‌جمعی با همکاری مدیریت کشور و استان، مردم، ذی‌نفعان و ذی‌حقان بتوانیم اقدام سازنده‌ای برای تبدیل زاینده‌رود به زنده‌رود ابدی و جریان مستمر آب انجام دهیم.

کد خبر 658859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.