سالم الدوساری از سوی الهلال جریمه شد + عکس

باشگاه الهلال ستاره تیمش را جریمه کرد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال الهلال در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه _نهم اردیبهشت‌ماه_ میزبان تیم اوراواردز ژاپن بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. الهلال ابتدا در دقیقه ۱۳ این مسابقه توسط سالم الدوساری به برتری دست یافت اما در دقیقه ۵۳،کوروکی کار را به تساوی کشاند. ضمن اینکه سالم الدوساری در دقیقه ۸۶ از زمین اخراج شد تا الهلال هفته آینده کار سختی در بازی برگشت داشته باشد.

بازیکنان الهلال پس از اتمام بازی در ریاض، در همان ورزشگاه شام خود را صرف کردند و با یک پرواز اختصاصی عازم توکیو شدند تا برای بازی برگشت که روز شنبه آینده برگزار خواهد شد، آماده شوند.

در همین ارتباط روزنامه «الریاضیه» عربستان فاش کرد که مدیریت باشگاه الهلال مقررات داخلی این باشگاه را در مورد سالم الدوساری اعمال و بخشی از قراردادش را بابت دریافت کارت قرمز کسر خواهد کرد.

سالم الدوساری از سوی الهلال جریمه شد+عکس

این برای دومین بار است که این بازیکن ۳۱ ساله در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اخراج می‌شود. الدوساری پیش از این نیز در دیدار برگشت فینال ۲۰۱۷، مقابل اوراواردز کارت قرمز دریافت کرده بود.

همچنین روزنامه «الشرق‌الاوسط» خبر داد که بازیکن اخراجی الهلال از سوی مربی و کادر اداری باشگاه الهلال مورد سرزنش قرار گرفته است. الدوساری البته سایر بازیکنان الهلال را در پرواز به توکیو همراهی کرد.

کد خبر 658234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.