آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر اولویت شهرداری است

شهردار سیرجان گفت: بخش عمده بودجه ۲۰۷۵ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کریمی‌پور در آئین گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری سیرجان تمام توان و تلاش خود را برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه شهری و مطالبات شهروندان همزمان با رشد و توسعه شهر انجام می‌دهد.

وی ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در همراهی با مدیریت شهری طی دو سال گذشته و هم‌یاری در تحقق بودجه شهرداری، افزود: تملک املاک و آزادسازی اطراف معابر و اماکن تاریخی شهر، آماده‌سازی زیرساخت‌ها در بحث ترافیک و پارکینگ شهر و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان است.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: بخش عمده بودجه ۲۰۷۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری صرف زیرساخت‌های شهری شده و نیازمند همکاری شورای اسلامی شهر و همراهی مسئولان شهری هستیم.

کریمی‌پور تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های شهرداری با شرکت‌های صنعتی از طریق شورای اسلامی پیگیری و عملیاتی شده است و امید می‌رود تا حدی انتظارات شهروندان شهر برآورده شود.

تعامل و وحدت میان شورای اسلامی شهر و شهرداری در انجام امور محرز است

در ادامه حسن خدامی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان، تصریح کرد: رفع بسیاری از معضلات شهری همچون آبگرفتگی خیابان‌ها، آسفالت‌های فرسوده، انجام جدول‌گذاری و پروژه سنگ‌فرش خیابان‌ها با در نظر گرفتن مناسب‌سازی برای معلولان، تملک املاک، تصویب بودجه شهرداری و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب نتیجه تصویب مصوبات شواری اسلامی شهر است.

وی ادامه داد: تعامل و وحدت میان شورای اسلامی شهر و شهرداری در انجام امور محرز است، آنچه در جلسات شورا و کمیسیون‌ها تدوین تصویب و ابلاغ می‌شود توسط مجموعه مدیریت شهری به سرانجام رسیده و امروز نتیجه رضایت نسبی شهروندان سیرجان و تغییراتی است که در سطح شهر شاهد هستیم و در آینده این روند سرعت بیشتری خواهد گرفت.

رفع نابسامانی‌ها نیاز به وحدت دارد

در ادامه حجت‌الاسلام محمدی، رئیس دادگستری شهرستان سیرجان با تاکید بر لزوم تعاون، همکاری و همفکری شورای اسلامی شهر، شهرداری و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در راستای رفع مشکلات شهری، تاکید کرد: تعامل و همفکری میان مسئولان و شهروندان ابزاری برای تحکیم وحدت میان آن‌ها، رفع نابسامانی‌ها و ارتقای سطح معنوی و مادی شهرستان است.

مجتبی قدیمی، دادستان سیرجان نیز با بیان اینکه شورایی جوان و انقلابی با مدیریت شهری نیرومند در کنار شهردار پرتلاش سیرجان فعالیت می‌کند، افزود: مسئولان شهر در راستای خدمت‌رسانی بهتر با شهروندان همکاری کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: به منظور پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری، این مجموعه در آینده می‌تواند با وحدت و انسجام مسئولان برنامه‌های مهم خود را به سرانجام برساند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان تجلیل شد.

کد خبر 658202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.