ضرب‌الاجل شهرداری سیرجان برای گودهای پرخطر

شهردار منطقه یک سیرجان گفت: ضرب‌الاجل شهرداری منطقه یک شهرداری برای گودهای پرخطر ابلاغ شده است، در غیر این صورت شهرداری طبق قانون نسبت به امحای گودها اقدام خواهد کرد.

سیدسجاد مصلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ضرب‌الاجل شهرداری منطقه یک سیرجان برای ایمن‌سازی گودهای پرخطر خبر داد و اظهار کرد: مالکان گودهای پرخطر طی اخطار و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته باید نسبت به ایجاد حصار کارگاهی و ایمن‌سازی مسیر اقدام کنند.

وی افزود: ایمن‌سازی، رفع خطر ساخت بنا و گودهایی که در حاشیه پیاده‌روها یا در مجاورت ساختمان‌های مسکونی و تجاری قرار گرفته و به حال خود رها شده است، در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار دارد و پیگیر الزام مالکان برای حصار کارگاهی و ایمن‌سازی مسیر هستیم.

شهردار منطقه یک شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: در بعضی از این گودها هیچ نشانی از اجرای پروژه ساختمانی دیده نمی‌شود و در بعضی دیگر از گودها حتی ابتدایی‌ترین اصول ایمن‌سازی و ساخت سازه نگهبان رعایت نشده است، در حالی که گودهای رها شده و پرخطر تهدیدی جدی برای ساختمان‌های اطراف و عابران پیاده محسوب می‌شود.

مصلایی تاکید کرد: مالکان باید طی اخطار و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته، نسبت به ایجاد حصار کارگاهی و ایمن‌سازی محل اقدام کنند، در غیر این صورت شهرداری طبق قانون نسبت به امحا و انباشتن گودها اقدام خواهد کرد.

کد خبر 657924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.