رضائیان؛ مرد خوش‌قول این روزهای سپاهان! + عکس

مدافع سپاهان مقابل هواداران این تیم عملکرد متفاوتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این جدال حساس با پیروزی یک بر صفر شاگردان خمز مقابل هواداران پرشمار تراکتور به اتمام رسید.

پس از پایان بازی رامین رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگاران حضور پرشمار هواداران تراکتور تبریز را تحسین کرد و پس از آن از هواداران سپاهان تقاضا کرد که با حمایت همه‌جانبه خود در دیدارهای خانگی طلایی‌پوشان از این تیم حمایت کنند و جام قهرمانی را به اصفهان بیاورند.

نکته جالب توجه این است که مدافع راست تیم مورایس اعتقاد داشت بازیکنان سپاهان در برابر چشم هواداران یک بازی متفاوت را از خود به نمایش می‌گذارند و از سوی دیگر این اطمینان را به هواداران اصفهانی داد که در صورت پر شدن ورزشگاه نقش جهان بازیکنان طلایی‌پوش تمام توان خود را برای پیروزی خواهند گذاشت. در هر حال فراخوان رامین رضائیان هواداران سپاهان را به حضور پرشمار در ورزشگاه نقش جهان ترغیب کرد. البته در این بین تصمیم درست مدیران طوفان زرد در خصوص فروش رایگان بلیت بازی‌های خانگی را هم مدنظر قرار داد.

در هر صورت کادر فنی و بازیکنان سپاهان مقابل مس رفسنجان و ملوان برابر چشم هواداران این تیم، عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما می‌توان گفت رامین رضائیان به دلیل قول و قراری که با هواداران این تیم داشت، عملکرد متفاوت‌تری از خود ارائه داد و سعی کرد با یک بازی چشم‌نواز و تأثیر گذار به نوعی حمایت آن‌ها را جبران کرده باشد.

رضائیان؛ مرد خوش‌ قول این روزهای سپاهان! + عکس

کد خبر 657914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.