برگزاری فینال لیگ‌ قهرمانان آسیا، ۴۱۷ روز پس از آغاز رقابت‌ها!

بازی رفت فینال لیگ‌ قهرمانان آسیا بین دو تیم الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن در شرایطی امشب به‌انجام می‌رسد که ۴۱۷ روز از شروع فصل ۲۰۲۲ می‌گذرد و پس از ۱۲ ماه قرار است این تورنمنت خاتمه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن امشب _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۲۱ در ورزشگاه ملک‌فهد ریاض مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و تیم برنده می‌تواند ۵۰ درصد از راه قهرمانی را در ریاض عربستان طی کند.

این برای سومین‌بار در شش سال اخیر است که دیدار الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن در فینال این رقابت‌ها تکرار می‌شود؛ در دو فینال پیشین اوراوا یک‌بار و الهلال نیز یک‌بار موفق به پیروزی و قهرمانی شدند و اکنون دو تیم به‌دنبال کسب پیروزی دیگری هستند.

فینال فصل⁧ ۲۰۲۲⁩ لیگ قهرمانان آسیا به‌صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که بازی نخست آن امروز و بازی برگشت شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود تا تکلیف قهرمان رقابت‌های باشگاهی قاره کهن مشخص شود.

اما نکته مهم‌تر و جالب توجه این است که ۴۱۷ روز از آغاز فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا و اولین بازی مقدماتی آن که میان سیدنی اف.‌سی و کایا برگزار شد، می‌گذرد. هنگامی که رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد، بازی‌ها به‌علت شیوع ویروس کرونا به‌صورت متمرکز برگزار می‌شد و اکنون که فینال این رقابت‌ها از راه رسیده است، دیگر خبری از این ویروس منحوس نیست؛ اتفاقی که هیچ‌گاه در تاریخ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا رخ نداده و این یک واقعیت است، زیرا بیش از ۱۲ ماه طول کشید تا یک فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسد.

کد خبر 657727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.