نهضت بزرگ‌آسفالت در کاشان

شهردار کاشان از آغاز نهضت بزرگ آسفالت شهر در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، حسن بخشنده امنیه از نهضت بزرگ آسفالت در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این حرکت عظیم، بالغ بر ۵۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر تا نیمه نخست سال جاری اجرا می‌شود.

بخشنده با اشاره به نشست با پیمانکار تأمین قیر، افزود: بر اساس توافق صورت گرفته بالغ بر ۲۵۰۰ تن قیر به کارخانجات طرف قرارداد شهرداری تحویل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این مبنا، از این میزان قیر، بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت قابل تهیه بوده که در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود.

به گفته وی، اعتبار مورد نظر برای اجرای این میزان آسفالت حدود ۷۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار کاشان، تصریح کرد: با تحقق این حجم آسفالت، شاهد ثبت یک رکورد از نظر اجرای این عملیات در این بازه زمانی خواهیم بود.

بخشنده با تأکید بر نگاه ویژه به نقاط کم‌برخوردار در این اقدام جهادی تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری در زمینه رفع نیازهای نواحی کم‌برخوردار که از ابتدا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته، در سال جاری با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

شایان ذکر است در حالی نهضت بزرگ آسفالت از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود، که شهردار کاشان ابتدای سال وعده یک تحول بزرگ در زمینه بهسازی و آسفالت معابر را با شهروندان در میان گذاشت.

کد خبر 657036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.