اشک‌های تلخ هوادار سپاهان روی سکوهای نقش‌جهان + فیلم

یکی از طرفداران تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی این تیم مقابل ملوان و از دست رفتن فرصت صدرنشینی و حتی خیز قهرمانی، پس از بازی روی سکوهای نقش‌جهان از شدت ناراحتی اشک می‌ریخت و پای خارج‌شدن از ورزشگاه را نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پر از جمعیت نقش جهان اصفهان برابر یکدیگر به میدان رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سپاهان در شرایطی مقابل ملوان به تساوی رسید که تا دقیقه ۸۵ از میهمان شمالی خود پیش بود اما اشتباهات ژوزه مورایس در تعویض‌ها و عملکرد بد خط‌دفاعی سپاهان در تنها موقعیت جدی انزلی‌چی‌ها در نیمه‌دوم به گل تساوی‌بخش شاگردان مازیار زارع منجر شد و در ادامه هم تلاش‌های طلایی‌پوشان برای زدن گل دوم و پیروزی بی‌نتیجه ماند.

این تساوی باعث شد تا سپاهان که پیش از این با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال و دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس صدرنشین لیگ بود ۵۶ امتیازی شود و با توجه به برتری پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، جای خود را به شاگردان یحیی گل‌محمدی داد و به رده دوم تنزل پیدا کرد.

طلایی‌پوشان که بسیار امیدوار بودند بتوانند امسال بالاخره پس از ۹ فصل قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را جشن بگیرند و بازی‌های آسان شاگردان ژوزه مورایس در چهار هفته پایانی همه هواداران این تیم را به فتح جام قهرمانی شماره شش خوش‌بین کرده بود حالا دیگر شانس نخست قهرمانی به‌شمار نمی‌روند و باید منتظر لغزش پرسپولیس باشند تا دوباره به صدر بازگشته و قهرمان شوند.

نتیجه تلخ بازی امروز صحنه‌های تلخ‌تری را بر روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان رقم زد که در یکی از این فریم‌ها، یک هوادار میانسال سپاهان دقایقی پس از بازی با چهره‌ای غمگین و بهت‌زده ایستاده بود و به‌علت اینکه شاید حسرت قهرمانی سپاهان با تساوی امروز باز هم تمدید شود اشک می‌ریخت و نایی برای ترک ورزشگاه نداشت.

در ادامه می‌توانید اشک‌های تلخ طرفدار سپاهان را از لنز دوربین خبرنگار ایمنا ببینید:

کد خبر 656844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.