عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از مسیرگشایی یک خیابان پس از ۱۰ سال تا راه‌اندازی بوستان کتاب در سنندج و اجرای طرح مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکمیل طرح مسیر گشایی یک خیابان در مراغه پس از ۱۰ سال

محمد مقتومی، شهردار مراغه در پاسخ به این سوال که تعریض خیابان شهید آیت‌الله قدوسی چرا حدود ۱۰ سال بلاتکلیف بود و در دوره مدیریت وی به ثمر نشست، بیان کرد: تعریض بخشی از این خیابان و تکمیل این طرح بر زمین‌مانده مرهون مصالحه با مالکان و حمایت سایر نهادها از جمله فرمانداری و دستگاه‌های نظارتی است.

۴۴۱ عملیات آتش نشانی در خمین انجام شد

سعید صفری، مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری خمین از انجام ۴۴۱ عملیات آتش نشانی در سال گذشته در شهر خمین خبر داد.

راه‌اندازی بوستان کتاب در سنندج

سرکوت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج گفت: بوستان کتاب به مناسبت روز سنه (سنندج) برای نخستین بار با همکاری و مشارکت کتابخانه‌های عمومی استان کردستان و شهرداری سنندج راه اندازی می‌شود.

۲۷۰ هزار مترمربع کوچه و معابر گناوه آسفالت شد

جواد رستمی، شهردار بندر گناوه گفت: طی یک سال اخیر، ۲۷۰ هزار مترمربع از کوچه و معابر این شهر آسفالت شده است.

اجرای پروژه مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب تبریز در مراحل پایانی

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از مراحل پایانی عملیات عمرانی بهره برداری از مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب با مساحت ۸.۵ هکتار خبر داد.

افزایش کیفیت نمایشگاه کتاب با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی فرهنگی تهران

نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه در چهارچوب جغرافیایی کشور رویدادی به بزرگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با این حجم از بازدیدکننده وجود ندارد، گفت: اهمیت برگزاری این نمایشگاه برای همگان روشن است و این رویداد ملی مرهون زحمات و تلاش دستگاه‌های مختلف است.

شهردار اسبق اشتهارد به ۱۰ سال حبس محکوم شد

رأی قطعی پرونده شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اسبق اشتهارد به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری و پیمانکاران در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان البرز صادر شد.

کد خبر 656739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.