آغاز تنش سیاسی؛ بی‌اعتنایی وزیر خارجه اردن به تماس تلفنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، وزیر خارجه اردن به دنبال بازداشت نماینده پارلمان این کشور توسط رژیم صهیونیستی به تماس تلفنی الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پاسخ نداده است.

به گزارش ایمنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دنبال بازداشت عماد العدوان، نماینده پارلمان اردن، ایمن صفدی، وزیر خارجه اردن از پاسخ به تماس تلفنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خودداری کرده است.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که عماد العدوان، نماینده پارلمان اردن را به اتهام تلاش برای وارد کردن ۲۰۰ قبضه سلاح و ۱۰۰ کیلو طلا به سرزمین‌های اشغالی بازداشت کرده است.

به گزارش شبکه کان رژیم صهیونیستی، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شین بت» در حال تحقیق درمورد العدوان است که به گفته این رسانه صهیونیستی، آیا این اولین عملیات قاچاق او بوده و هدفش چه بوده است؟

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی است که ارزیابی‌های کنونی حاکی است این نماینده برای پول چنین کاری انجام داده است.

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی امیدوار است قبل از وارد شدن به تنش سیاسی با اردن، تحقیقات را در اسرع وقت پایان دهد.

در همین رابطه «سنان المجالی» سخنگوی وزارت خارجه اردن، گفت: این وزارتخانه با هماهنگی مقامات ذیربط، پرونده عماد العدوان نماینده پارلمان را که توسط مقامات اسرائیلی (صهیونیستی) برای بازجویی در این زمینه دستگیر شد، پیگیری می‌کند.

المجالی افزود: این وزارتخانه با همکاری دستگاه‌های ذیربط در اردن در تلاش است تا در اسرع وقت به واقعیت موضوع پی برده و به آن رسیدگی کند.

پیش تر نمایندگان پارلمان اردن خواستار موضع گیری قاطعانه و جدی دولت این کشور در برابر رژیم صهیونیستی شده بودند.

منبع: ایرنا

کد خبر 656587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.