۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
حذف منچستر به دست پادشاه لیگ اروپا

تیم فوتبال منچستریونایتد با شکست مقابل سه‌ویا از لیگ اروپا حذف شد و سردار آزمون به همراه بایرلورکوزن موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش ایمنا، چهار دیدار در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شب گذشته از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد تا تکلیف چهار تیم نهایی این مسابقات مشخص شود.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های سه‌ویا و منچستریونایتد در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان با قضاوت آرتور دیاز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر سه‌ویا به پایان رسید. همانند دیدار رفت خط دفاعی و به خصوص دخیا در چارچوب دروازه و مگوایر در قلب خط دفاعی منچستر نمایش وحشتناکی داشتند و با اشتباهات مرگبار خود باعث حذف شیاطین سرخ از لیگ اروپا شدند.

دیدار رفت ۲ تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود و سویا موفق شد در مجموع با نتیجه ۵ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شود.

یوسف النصیری (۸)، لوئیک باده (۴۷) و یوسف النصیری (۸۱) گلزنان سه‌ویا در این دیدار بودند.

در دیگر دیدار این مرحله اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه ژوزه آلوالاد با قضاوت فرانسوا لوتکسیه میزبان یوونتوس بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آدرین رابیو در دقیقه ۹ برای یوونتوس و مارکوس ادواردز در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی برای اسپورتینگ گلزنی کردند. بازی رفت با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان رسیده بود که در نهایت یووه موفق شد با برتری ۲ بر یک راهی مرحله بعدی شود.

بعد از بازگشت امتیازات کسر شده یوونتوس پس از درخواست تجدید نظر این تیم و صعود به رتبه سوم سری آ، راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دومین خبر خوشحال کننده این پنجشنبه ماندگار برای هواداران بیانکونری بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال تیم فوتبال سن ژیلواز میزبان بایرلورکوزن بود که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک لورکوزن به پایان رسید.

برای لورکوزن در این دیدار موسی دیابی (۲)، میشل باکر (۳۸)، جرمی فریمپونگ (۶۱) و لوژک (۷۹) گلزنی کردند. تک گل میزبان را تره و(۶۵) به ثمر رساند. سردار آزمون لژیونر فوتبال کشورمان در دقیقه ۸۶ برای لورکوزن وارد میدان شد و نتوانست تاثیری در نتیجه بازی داشته باشد.

بازی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و در نهایت لورکوزن با برتری ۵ بر ۲ راهی مرحله بعدی شد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو با قضاوت آنتونی تیلور میزبان فاینورد بود که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک رم به پایان رسید.

گل‌های رم را در این دیدار لئوناردو اسپینازولا (۶۰)، پائولو دیبالا (۸۹)، استفان الشعراوی (۱۰۱) و لورنزو پلگرینی (۱۰۹) به ثمر رساندند و در مقابل پایکسآئ و(۸۱) برای فاینور گلزنی کرد. علیرضا جهانبخش ۷۴ دقیقه برای فاینورد در این دیدار بازی کرد و گل رم نیز با برخورد به پای لژیونر فوتبال کشورمان به ثمر رسید.

دیدار رفت با برتری یک بر صفر فاینورد به پایان رسیده بود و در نهایت شاگردان مورینیو با برتری ۴ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

کد خبر 656172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.