نعمتی و عمری برای دربی آماده می‌شوند

محمد عمری و سیامک نعمتی پس از حضور در بخش‌هایی از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، از کمند مصدومیت رها شدند و این تیم را در شهرآورد پایتخت مقابل استقلال همراهی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی‌که تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را در آستانه دربی شماره صد پایتخت مقابل استقلال که برای تعیین قهرمان لیگ برتر پر از اهمیت خواهد بود آماده می‌کند دو بازیکن مصدوم این تیم به اردو بازگشته‌اند و در کنار سایر بازیکنان به آماده‌سازی برای جدال با شاگردان ریکاردو ساپینتو خواهند پرداخت.

سیامک نعمتی و محمد عمری دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به‌دلیل مصدومیت در دیدار با مس کرمان غایب بودند و این شائبه به وجود آمده بود که شاید بازی با استقلال را از دست بدهند با توجه به ریکاوری و انجام معاینات می‌توانند پرسپولیس را در این دیدار حساس همراهی کنند و مشکلی برای بازی ندارند.

محمد عمری یکی از ستاره‌های بی‌چون‌وچرای قرمزهای پایتخت در فصل جاری بوده است که روی نتایج تیم یحیی گل‌محمدی نیز تأثیر فراوانی گذاشته و به‌همراه سیامک نعمتی دیگر بازیکنی که در هفته‌های اخیر خوش‌درخشید و به فرم ایده‌آل بازگشت قطعاً در بین برنامه و تاکتیک‌های کادر فنی قرمزها برای مصاف با استقلال جای دارند.

کد خبر 655916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.