آغاز فعالیت مجدد پارکینگ‌های موقت شهرداری کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: فعالیت مجدد پارکینگ‌های موقت شهرداری با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی آغاز شد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، فعالیت مجدد پارکینگ‌های موقت شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نوروز سال جاری مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری کاشان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بود و سازمان برای تعطیلات پیش‌رو و همزمان با آغاز فصل برداشت گل محمدی در کاشان، تمهیدات لازم را برای میزبانی در ایام عید فطر و گلاب‌گیری انجام داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تقارن عید سعید فطر، آغاز برداشت گل محمدی و گلاب‌گیری، اقداماتی در راستای ارائه بهتر خدمات و فعالیت بهینه پارکینگ‌های موقت شهرداری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

فرجی از آماده‌سازی فضای پارکینگ‌های موقت برای تأمین رفاه شهروندان و مسافران در بلوار باقرالعلوم، بوستان ملل، شهرک خاتم‌الانبیاء (ص) و خیابان علوی خبر داد و افزود: فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به منظور مدیریت پارکینگ‌های موقت انجام شده است.

کد خبر 655761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.