توقیف خودروی شوتی حامل لوازم برقی آرایشی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف یک دستگاه سواری سمند حامل دو میلیارد ریال لوازم برقی آرایشی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین‌شهر هنگام گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۷۳ دستگاه لوازم برقی آرایشی قاچاق اژ جمله ماشین اصلاح صورت و اتوی مو که همگی خارجی و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: ارزش اموال مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال برآورد، در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید داخلی و رکود اقتصادی کشور است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.