حیات رژیم صهیونیستی قطعاً استمرار نخواهد یافت

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با تاکید بر اینکه حیات رژیم صهیونیستی قطعاً استمرار نخواهد یافت، گفت: با همت مسلمانان و مجاهدت فلسطینیان غیور جوانان فلسطینی و حمایت دنیای اسلام این جرثومه فساد نابود شدنی است و این نابودی اتفاق خواهد افتاد.

ناصر چاووشی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) روز جهانی قدس بنیان‌گذاری شد که مناسبت مشترک بین همه مسلمانان دنیا است.

وی هدف از این نامگذاری را توجه به موضوع فلسطین، قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: اسرائیل به عنوان یک رژیم غاصب و ستمگر توسط دولت‌های مستکبر غربی در جهان اسلام پایه‌گذاری شد و اکنون حدود چندین دهه است که به اشغالگری خود ادامه می‌دهد.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با اشاره به ظلم رژیم اشغالگر قدس به فلسطینیان گفت: این رژیم سرزمین‌های فلسطینیان را غصب کرده، اماکن مقدس مسلمانان را در اختیار گرفته است و با خوی وحشی گری خود اقدام به سرکوب مسلمانان می‌کند و قصد دارد که به حیات خود ادامه دهد.

چاووشی با تاکید بر اینکه حیات رژیم صهیونیستی قطعاً استمرار نخواهد یافت، گفت: با همت مسلمانان و مجاهدت فلسطینیان غیور جوانان فلسطینی و حمایت دنیای اسلام این جرثومه فساد نابود شدنی است و این نابودی اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به حضور کارکنان اداره کل بهزیستی استان و شهرستان در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: هدف از حضور در این مراسم ادای تکلیف، اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و اعلام می‌کنیم که از هیچ‌گونه تلاشی برای حمایت از این مردم مظلوم فروگذار نخواهیم کرد.

کد خبر 654499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.