سرمربی النصر به خاطر درگیری با رونالدو اخراج شد!

باشگاه النصر، تنها یک روز پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اختلاف نظر آشکار سرمربی تیم با کریستیانو رونالدو، تایید کرد که رودی گارسیا، از کار برکنار شده است‌

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم النصر عربستان سعودی، در بیانیه‌ای کوتاه تأیید کرد که رودی گارسیا سرمربی این تیم اخراج شده است.

در این بیانیه آمده است: "النصر تأیید می‌کند که رودی گارسیا، سرمربی تیم، با توافق دوجانبه، از کار برکنار شده است. هیئت‌مدیره و همه کارکنان النصر مایلند از رودی و همکارانش به خاطر تلاش‌های فداکارانه آنها در ۸ ماه گذشته، تشکر کنند."

گارسیا درحالی النصر را ترک می‌کند که او با رونالدو در هفته‌های اخیر درگیر شده بود. مهاجم پرتغالی پس از تساوی بدون‌گل النصر مقابل الحیفا، با عصبانیت راهی رختکن شد و گمان می‌رود از رویکرد تاکتیکی سرمربی خود ناراضی بوده باشد. گارسیا پس از آن بازی، از بازیکنانش انتقاد و اعلام کرد که از نمایش آنها راضی نیست، اما اکنون این مرد فرانسوی برکنار شده است.

النصر تأیید کرد که دینکو یلیسیچ به عنوان مربی تیم اصلی انتخاب خواهد شد. این تیم عربستان سعودی قبلاً درپی جذب ژوزه مورینیو بود و ظاهراً حاضر بود به سرمربی رم، قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو برای دو فصل پیشنهاد دهد.

النصر سه شنبه هجدهم آوریل، در لیگ برتر عربستان مقابل الهلال قرار خواهد گرفت.

کد خبر 654427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.