چلسی از دومین مربی هم برنامه خواست

با دعوت جولیان ناگلزمن به لندن برای صحبت درمورد شرایط پذیرش هدایت آبی‌ها، سران این باشگاه لندنی از مرد آلمانی برنامه خواستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از روزنامه آلمانی بیلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ این فرصت را پیدا کرده است تا برنامه و ایده‌های خود را به هیئت مدیره چلسی ارائه دهد، زیرا این باشگاه همچنان به دنبال جانشینی برای گراهام پاتر که چند وقت پیش اخراج شده، می‌گردد.

ناگلزمن که قبلاً مورد توجه سران باشگاه تاتنهام بود، این پیشنهاد را رد کرد تا کمی از فضای فوتبال دور باشد و استراحت کند. انتصاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها، به چلسی اجازه می‌دهد تا خواسته‌های این مربی ۳۵ ساله را برآورده کند و در عین حال با مربیان دیگر هم پشت میز گفت‌وگو بنشیند.

لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا، پس از دیدار هفته گذشته با سران چلسی در لندن، همچنان نفر اول لیست تاد بولی مالک آمریکایی این باشگاه است. تصور می‌شد که توافق با لوچو قریب الوقوع باشد، اما به نظر می‌رسد چلسی مایل است برنامه‌های سایر نامزدها را هم مورد ارزیابی قرار دهد.

ناگلزمن در چلسی، نیازی به اثبات توانایی‌هایش ندارد، چرا که مدیر فنی باشگاه، کریستوفر ویول، قبلاً در لایپزیگ با او کار کرده است و مرد آلمانی را به خوبی می‌شناسد.

چلسی این هفته در یک بازی لیگ‌برتری به میزبانی ورزشگاه استمفوردبریج، رو در روی برایتون قرار خواهد گرفت و سپس خود را آماده جدال با شاگردان آنچلوتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد کرد.

کد خبر 654426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.