راه‌اندازی سامانه یکپارچه ملی پرداخت عوارض خودرو

شهردار مراغه گفت: شهرداری در راستای الکترونیکی شدن خدمات پرداخت عوارض خودرو، سامانه یکپارچه ملی پرداخت عوارض خودرو (سمیع) را راه‌اندازی کرده است.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از راه‌اندازی سامانه یکپارچه ملی پرداخت عوارض خودرو در شهرداری مراغه خبر داد و اظهار کرد: در راستای الکترونیکی شدن خدمات پرداخت عوارض خودرو، شهرداری مراغه سامانه یکپارچه ملی پرداخت عوارض خودرو سمیع را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: شهرداری مراغه با هدف جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، سهولت انجام کار برای شهروندان، کاهش تردد و مراجعات شهروندان به شهرداری و استفاده افرادی که در ساعات اداری امکان مراجعه حضوری به شهرداری را ندارند، اقدام به راه‌اندازی سامانه یکپارچه ملی پرداخت عوارض خودرو کرده است.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور استفاده از سامانه سمیع در مرحله نخست باید با در دست داشتن رسید عوارض پرداختی سال‌های قبل و سند خودرو (برگ سبز) به دفاتر پیشخوان مربوطه مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه مذکور ثبت و عوارض خودرو را پرداخت کنند.

مقتومی تصریح کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح چهار دفتر پیشخوان در مراغه آماده پذیرش متقاضیان برای پرداخت عوارض خودرو است و شهروندان می‌توانند به دفاتر اعلام شده مراجعه کنند.

وی گفت: دفتر پیشخوان شیری واقع در خیابان ۴۸ متری شهید دهقان، بالاتر از میدان سهند، دفتر پیشخوان شکری واقع در اتوبان امیرکبیر، نبش امیرکبیر ۷۶، جنب پست بانک، دفتر پیشخوان تیموری واقع در میدان کشاورز، خیابان کاشانی نرسیده به بهداشت، دفتر پیشخوان ساعدی واقع در پهرآباد بالاتر از دانشگاه آزاد نرسیده به داروخانه میرزایی است.

کد خبر 654363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.