روز قدس فرصتی برای همه آزاداندیشان جهان علیه ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها است

پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی، روز قدس را فرصتی برای همه آزاداندیشان جهان دانست تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

به گزارش ایمنا، پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی در آستانه روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که در متن آن با فرازی از امام راحل آمده است: مسئولین محترم کشور ایران و مردم ما و ملت‌های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه‌کن کردن آن، دست نخواهند کشید.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: راهبرد عالمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام و انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، دعوت به اتحاد جوامع و کشورهای اسلامی در برابر تعدی‌های رژیم اشغالگر، متجاوز، شرور و کودک‌کش صهیونیستی است.

پایگاه اطلاع رسانی ارتش در این بیانیه یادآور شد: هفتاد و پنج سال از توطئه مشترک دولت‌های استعماری غربی به‌ویژه انگلیس و سرمایه‌داران صهیونیست در جعل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام می‌گذرد و در این زمان طولانی میلیون‌ها انسان بی‌گناه به دست این رژیم غاصب شهید، مجروح، زندانی و آواره شده‌اند. در طول حیات سراسر شرارت این شجره خبیثه، کشورهای غربی که ادعایشان در دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را پر کرده، همواره از جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی نموده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند. اکنون که به واسطه افشای چهره پلید رژیم اشغال‌گر قدس، طرح‌های سازش و عادی‌سازی روابط با شکست مواجه شده و موجی از اختلاف و اعتراض، درون رژیم صهیونیستی را فرا گرفته، فروپاشی این رژیم از هر زمان دیگر نزدیک‌تر می‌نماید.

در این بیانیه خاطرنشان شد: کارکنان غیور و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های متعهدشان، همدوش امت ایثارگر و خداجوی ایران اسلامی، در راهپیمایی روز قدس، حضوری باشکوه‌تر از هر سال به هم خواهند رساند و نفرت و انزاجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف را با تمام وجود فریاد خواهند زد و نشان خواهند داد که به تعبیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا «عاشق مبارزه‌ی با صهیونیست‌ها» و آماده جهاد «در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستی» هستند و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های بلند و نورانی امامین انقلاب اسلامی در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف اعلام می‌دارند.

کد خبر 654360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.