سرویس‌دهی رایگان متروی اصفهان در روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از سرویس‌دهی رایگان متروی این کلان‌شهر در روز جهانی قدس خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت سرویس‌دهی بیشتر در این روز، ساعت آغاز کار مترو یک ساعت زودتر خواهد بود و شرکت مترو روز جمعه، بیست‌وپنجم فروردین‌ سال‌ جاری، مصادف با روز قدس از ساعت ۸ صبح ارائه خدمت خواهد کرد.

علیرضا خورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، اظهار کرد: همزمان با این روز و با هدف ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و راهپیمایان و برای سهولت در ترددها، ساعت سرویس‌دهی شرکت متروی اصفهان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرویس‌دهی بیشتر در این روز، ساعت آغاز کار مترو یک ساعت زودتر خواهد بود و شرکت مترو روز جمعه، بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال جاری، مصادف با روز قدس از ساعت ۸ صبح ارائه خدمت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: این شرکت برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و راهپیمایان، با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به صورت فوق‌العاده از ساعت ۸ تا ۱۵ در تمام ایستگاه‌ها و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در ایستگاه‌های قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه‌پل، آزادی، کوی امام و دفاع مقدس (صفه) ارائه خدمات خواهد کرد.

وی گفت: به مناسبت روز جهانی قدس هزینه استفاده از مترو روز جمعه، بیست‌وپنجم فروردین‌ماه سال جاری برای شهروندان و راهپیمایان رایگان خواهد بود.

کد خبر 654219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.