ترکیب احتمالی چلسی برابر رئال مادرید

چلسی در دیداری حساس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، در دیدار حساس و مهم امشب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم چلسی نمی‌تواند با حداکثر قدرت به مصاف رئال مادرید برود. میسون مونت یکی از مهمترین غایبان چلسی در بازی بزرگ لیگ قهرمانان خواهد بود. این بازیکن به دلیل ناراحتی از ناحیه شکم قادر به همراهی تیمش نیست.

آرماندو بروخا به دلیل مشکل زانو و سزار آزپیلیکوئتا به دلیل مشکل از ناحیه سر هنوز در مسیر بهبودی هستند و نمی‌توانند برای چلسی به میدان بروند. در عوض آبی‌ها تیاگو سیلوا را در سفر خود به برنابئو همراه خواهند داشت.

گروه چهارنفره بنوا بادیاشیل، پیر امریک اوبامیانگ، نونی مادوکه و دیوید داترو فوفانا بخشی از تیم چلسی در دیدار برابر رئال نیستند.

انگولو کانته، هافبک فرانسوی آبی‌های لندن نیز به تازگی از مصدومیت بازگشته و اگرچه در بازی برابر ولوز غایب بود، اما عدم حضورش تنها به خاطر احتیاط کادر فنی بوده و این بازیکن مشکلی برای بازی برابر رئال مادرید ندارد و می‌تواند در کنار بن چیلول، ستاره چلسی در بازی برابر دورتموند از ابتدا بازی کند.

ترکیب اصلی احتمالی چلسی:

کپا؛ جیمز، فوفانا، کولیبالی، چیلول؛ کواچیچ، انزو فرناندز، کانته؛ استرلینگ، هاورتز، فلیکس

کد خبر 654090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.