اولین انتقاد از کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان!

کریستیانو رونالدو و یارانش در النصر پس از تساوی مقابل الحیفا، مورد انتقاد رودی گارسیا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تساوی بدون گل در دیدار یکشنبه شب گذشته مقابل الحیفا، باعث شد تا النصر از صدر جدول لیگ‌برتر عربستان فاصله بگیرد. در پایان این بازی، رونالدو پس از جنگ لفظی با بازیکن و سرمربی تیم حریف، با حالتی برافروخته زمین را ترک کرد. این در حالی است که رودی گارسیا به عنوان سرمربی، از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی النصر پس از پایان بازی در گفت‌وگو با رسانه‌های عربستان، جلوی احساسات خود را نگرفت و اظهار کرد: "نتیجه قطعاً بد است و ما راضی نیستیم. "

او با هدف قرار دادن بازیکنانش اضافه کرد: "از عملکرد بازیکنان راضی نیستم، از آنها خواستم در همان سطح بازی گذشته «پیروزی پنج بر صفر مقابل العداله» بازی کنند، اما این اتفاق رخ نداد. هفت بازی باقی مانده است، ما تلاش خواهیم کرد تا ریکاوری کنیم و متوجه هستیم که بعد از دست دادن دو امتیاز، کار آسانی پیش رو نداریم.

رونالدو ۳۸ ساله، پس از درگیری لفظی با علی الزقان، بازیکن الحیفا، از اینکه نتوانسته بود برای تیمش مؤثر واقع شود، ناراحت بود و بعد از سوت پایان بازی، مستقیماً راهی رختکن شد.

پس از باخت به الاتحاد در ماه گذشته و تساوی مقابل الحیفا، قهرمانی در لیگ‌برتر عربستان برای النصر که با اختلاف سه امتیازی نسبت به تیم صدرنشین، در رتبه دوم قرار دارد، چالشی سخت خواهد بود. رونالدو امیدوار است در دیدار هجدهم آوریل مقابل الهلال، بتواند برای کسب پیروزی، به النصر کمک کند.

کد خبر 654031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.