باشگاه لیگ‌برتری به پرداخت خسارتی سنگین محکوم شد!

باشگاه لیدز یونایتد پس از مجرم شناخته شدن به دلیل نقض قرارداد ژان کوین آگوستین، به پرداخت مبلغ ۲۴.۵ میلیون پوند (۲۷.۹ میلیون یورو) محکوم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژان کوین آگوستین، مهاجم بازل سوئیس، به دلیل نقض قراردادش، یک شکایت رسمی از باشگاه لیگ‌برتری لیدز یونایتد را به اتاق حل اختلاف فیفا ارسال کرد.

طبق گزارش The Athletic، این کمیته فیفا نیز تا حدی به نفع این بازیکن رأی داده است و لیدز را به پرداخت ۲۴.۵ میلیون پوند (۲۷.۹ میلیون یورو) محکوم کرده است که نشان دهنده دستمزد تقریبی بازیکن به مدت پنج سال به مبلغ ۹۰هزار یورو درهفته است. با این حال، باشگاه نسبت به تصمیم فیفا اعتراض کرده است.

پس از صعود لیدز به لیگ‌برتر، سفیدها مجبور شدند مبلغ ۲۱ میلیون یورو (۱۸ میلیون پوند) انتقال آگوستین را که او با لایپزیگ به توافق رسیده بود را بپردازند، زیرا در صورت توافق، قرارداد حاوی بند تعهد خرید به میزان مشابه بود.

با این حال، در دسامبر ۲۰۲۲، این پرونده، پس از برگزاری یک "جلسه دوستانه" که باعث شد لیدز ۱۵.۵ میلیون پوند به عنوان هزینه تسویه حساب به لایپزیگ پرداخت کند، رسماً بسته شد.

آگوستین در طول حضور خود در ورزشگاه الند رود، قبل از اینکه در تابستان ۲۰۲۰ به عنوان بازیکن آزاد به نانت ملحق شود، فقط سه بار برای لیدز به میدان رفت.

این بازیکن امیدوار است در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ‌کنفرانس اروپا، پنجشنبه شب این هفته برای بازل مقابل نیس‌فرانسه به میدان برود. در همین حال، لیدز در تاریخ هجدهم آوریل در چارچوب لیگ‌برتر میزبان لیورپول خواهد بود.

کد خبر 653981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.