ساختمان خیرساز اورژانس شهر یان‌چشمه تکمیل شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تکمیل ساختمان خیرساز مرکز اورژانس شهر یان‌چشمه و احداث و راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای روستای بارده جهت خدمات‌رسانی به مردم و مسافران توریستی باید تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: احداث بیمارستان در مرکز شهرستان بن با توجه به بعد مسافت (از روستای آزادگان تا بیمارستان کاشانی نزدیک به ۸۰ کیلومتر) از اولویت مطالبات مردم شهرستان بن است.

وی افزود: با توجه به اینکه یک خیر نیز اعلام آمادگی کرده است، درخواست می‌شود برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد و موضوع در اولویت کار دانشگاه علوم پزشکی استان باشد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تکمیل ساختمان خیرساز مرکز اورژانس شهر یان‌چشمه و احداث و راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای روستای بارده جهت خدمات‌رسانی به مردم و مسافران توریستی باید تسریع شود.

وی با اشاره به لزوم استقرار پزشک به صورت شبانه‌روزی در خانه بهداشت خیرساز مرکز بخش شیدا تصریح کرد: انتظار می‌رود مصوبه سفر ریاست‌جمهوری مبنی بر احداث بیمارستان چند تخت خوابی و کلینیک تخصصی در مرکز شهرستان بن پیگیری شود.

بهارلویی با اشاره به نبود دستگاه سونوگرافی، کارشناس رادیولوژی و آزمایشگاه مرکزی دولتی در شهرستان بن و دریافت مجوز برای استقرار دستگاه دیالیز افزود: تخصیص امکانات به مراکز درمانی شهرستانی باعث کاهش مراجعه مردم به مراکز درمانی استان می‌شود.

وی درخواست ایجاد خانه سلامت در مرکز توریستی شیدا را مطرح کرد و گفت: برای اجرای این طرح شورای اسلامی شهرستان آمادگی واگذاری زمین به علوم پزشکی را دارد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: حضور دندانپزشک ماهر در شهر یان‌چشمه (مرکز بخش شیدا) و دریافت مجوز ساختمان مرکز مشاوره شهرستان بن از جمله مطالبه مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه بیماران پیوندی در استان جهت تأمین دارو و انجام آزمایش مشکلات شدیدی دارند، تاکید کرد: تأمین تجهیزات جهت انجام آزمایش تاکرولیموس بیماران پیوندی در استان برای جلوگیری از مراجعه بیماران به استان‌های دیگر و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های زیاد و سنگین برای بیماران باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد.

بهارلویی اظهار کرد: تلاش برای جبران خسارت‌های ناشی از این سیل به راه‌های روستایی و تأسیسات زیربنایی همچون جاده‌ها، پل‌ها، کانال‌های کشاورزی و مسیل‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آنها بسیار محدود است و پاسخگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود که این امر در نهایت موجب زیان مردم شهر خواهد شد.

کد خبر 653877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.