رودنیل: پنالتی‌ سپاهان از چشم داور دور ماند! +عکس

کارشناس داوری فوتبال کشورمان نظر خود در خصوص صحنه‌های مشکوک دیدار تراکتور و سپاهان را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، دو تیم تراکتور و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند و این تقابل با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان خمز به اتمام رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود و بیشتر کارشناسان فوتبال اعتقاد داشتند وی با اعلام نکردن پنالتی به سود طلایی پوشان اصفهان در روند نتیجه بازی تاثیر گذار بوده است.

روز جمعه _ هجدهم فروردین ماه _ تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و حسن اکرمی در دقیقه ۶۰ با اعلام پنالتی به سود شاگردان خمز آن‌ها را یک بر صفر از نماینده اصفهان پیش انداخت و درست ۱۲ دقیقه بعد مدافع تراکتور در محوطه جریمه این تیم روی شهریار مغانلو مرتکب خطا شد اما داور از اعلام پنالتی به نفع طلایی پوشان خودداری کرد.

بامداد روز شنبه نوذر رودنیل در گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا اعلام کرد تصمیم اکرمی در خصوص ادامه بازی صحیح بوده است اما دقایقی پیش این کارشناس پس از باز بینی صحنه خطا در گفت‌وگویی دیگر با ایمنا اظهار کرد: متاسفانه تصاویر تلویزیونی از کیفیت مناسبی برخوردار نبودند و بنده با توجه به زاویه‌ای که از تلویزیون پخش شد اعلام کردم که در این صحنه تصمیم داور در خصوص ادامه بازی صحیح است اما شب گذشته با بررسی مجدد صحنه از زوایای دیگر متوجه شدم رزاق پور بر روی شهریار مغانلو مرتکب خطا شده و داور مسابقه باید به نفع طلایی پوشان پنالتی اعلام می‌کرد.

وی ادامه داد: کیفیت تصاویر تلویزیونی ما بسیار پایین است و کارشناسی را به شدت دشوار می‌کند و رنگ یک‌دست سفید توپ های مسابقه و از طرفی هم زوایایی که توسط کارگردان های تلویزیونی به نمایش می‌گذارند سبب می‌شود که گاهاً چنین اشتباهاتی رخ بدهد.

رودنیل: پنالتی‌ سپاهان از چشم داور دور ماند! +عکس

کد خبر 653512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.